Een nieuw jaar: een frisse start, een nieuw begin én een opgeruimd gevoel. Dat is wat je graag wilt. Maar in werkelijkheid puilen de lades van je kast uit van de onbetaalde rekeningen, nog niet verwerkte bestanden en ongeopende post. De welbekende administratie-rompslomp. Het moet altijd, maar het blijft er vaak bij. Je ontwikkelt een knagend gevoel in je achterhoofd, omdat er nog allerlei zaken geregeld moeten worden.
En niet alleen in je privéadministratie, maar ook wanneer je een bedrijfje hebt, komt hier van alles bij kijken op het gebied van administratie. Het is belangrijk om overzicht te hebben, zodat je alles rustig en goed kunt ordenen en afronden.
Eigen bedrijf
Ben je eigenaar van een klein bedrijfje of ben je ZZP’er? Naast de leuke werkzaamheden die je voor je bedrijf uitvoert, zul toch óók die administratie moeten bijhouden. Misschien heb je een boekhouder, maar daar moeten ook gegevens en documenten naartoe. Als je berichten niet op tijd leest, of post niet snel genoeg openmaakt, kun je belangrijke zaken missen. Hierdoor worden rekeningen niet snel genoeg voldaan, waardoor onnodige extra kosten ontstaan in de vorm van boetes. Zelfs het op tijd bij de boekhouder krijgen van de juiste gegevens is een uitdaging, wat misschien ook weer voor extra kosten zorgt als dit niet lukt.
Heb jij ook een berg papier waar je niet meer doorheen komt? Kim Rakké is eigenaresse van Kim Administratieve Thuishulp, en is júíst gespecialiseerd in administratieve processen. Waar jij tegenaan loopt, lost zij op. Kim: ‘Ik kan je helpen om in het ‘administratieve bos’ de bomen weer te zien. Afhankelijk van jouw wensen kom ik met een vastgestelde regelmaat bij je langs om zaken op orde te brengen én te houden. Ik heb kennis van zowel de privéadministratie als de zakelijke administratie.’ Kim kan jou helpen om jouw administratie weer op orde te krijgen. Op deze manier kun je fris het nieuwe jaar ingaan!
Leave a reply →
Reageer op dit artikel